Saturday 14 July 2012

Inspirasiku;)



Salam buat my sayang n darlings..hehehe..sori le br ari ni leh update..bz sokmo...kui3.. Tmbh2 br baik demam..mula2 aku dmm+flu+batuk..pastu fareis n then hanna lak..hanna br nk ok dmm..smlm kul 3.30 pg dia nngs x leh nk tdo..pas bg mkn ubat n lap bdn dia br la dia leh tdo...huhu..as ida request..aku nk citer n tnjk gmbr umah yg kami booking br..insyaallah kalu stel sume..umah tu akan kami miliki 2 years from now...insyaallah..umah ni semi d..ader 4 bilik tdo..aku suka umah ni sbb ade laman kiri knn..so bley la buat swimming pool n umah ijau aku..kikiki..doa2 la aku akan dpt duduk kt umh ni nnt ye..gmbr ni umah cth je..umah aku x strt buat pun g;)oh ye..umah ni kt sungai petani,kedah..why sg petani?aku kn kawin ngn org kedah..tmpt isteri d cc suami;)lgpn nk blk kedh da dkt n kelik klate pun x jauh daa..ok la..nk lyn hanna plak..mmmmmuuuuah utk sume..n little umar too;)

3 comments:

  1. Mana pics uma contohnye? haha..

    Luv,
    Aunty Ssyafiqa

    ReplyDelete
    Replies
    1. yola pika, aku x cekak refresh x jumpa gambar umah tu..intan..cepat2 edit ni..ahaha
      -mummy ida hot peri2

      Delete
  2. Editing msh x smpt la..bz sggh aku ni...hoho..sbr ye;)

    ReplyDelete

what say you? \(^.^)/